Veckoslut och lite sånt

Publicerad 2013-03-28 11:30:00 i Allmänt,

På veckoslutet hade vi mycket att göra på Lördagen var det kalas i korpo och på söndagen for vi till pargas och tvättade Robins bil, eller Robin tvättade och vi såg på med Minéa eller bara gick omkring i vagnen hehe. Efteråt for vi till Robins mamma och var där typ hela kvällen och åt räkpaj.
 
Såhär tuff var Minéa när pappa tvättade bilen
Och så var bilen ren....:)
 
 
Annars har har väl dagarna hittills varit ganska lika som förr, att jag som sagt inte har gjort så mycket. Minéa har börjat tycka att hennes leksaker är mer intressanta kanske och sådär, så det är ju lite lättare att underhålla henne när leksakerna är så roliga. På Måndan for jag till Ekenäs en natt med Minéa,min mamma hämtade oss. Vi hade helt roligt och jag var ganska mycket med min lillasyster, har faktist inte spenderat så mycket tid med henne på länge, man märker hur hon har växt, man kan tala mycke mer med henne och sådär än förr. Nåh, nästa år är hon ju ren tonåring.
Minéa med sina favoritleksaker + ett kinderägg. Tyvärr glömde hon sin fjäril i korpo på kalaset :(
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela