Veckan hittills

Publicerad 2013-03-07 13:35:00 i Allmänt,

Den här veckan har varit ganska lugn hittills. Har suttit hemma och ordnat lite smått. Var extra trött den här veckan också, så int någo mycke vettigt har blivit gjort.. :D Tur ivarjefall så fick jag Minéas klädskåp ordnat för en gångs skull! Jag hamnade ta bort helt massor med kläder så nu har stackarn nästan inget kvar. Nåja, tillräckligt nog men det sir faktist tomt ut om man gemför från förut. 
 
 
 
Igår fyllde min lillasyster 12 år, så grattis till henne! Kan inte fatta att tiden går så fort! Nästa år är hon ju tonåring ;) Det var inte längesen alls som hon var på lekis ju.
 
Hade också igår Emmy på besök. Vi var ut och gå en sväng och sen såg vi på film. Till filmen åt vi hese mat. 
Alltid roligt att träffa Emmy :) 
 
Vet faktist inte vad jag skall göra idag. Lekte först med Minéa men nu är hon ute och sover så jag sitter och ser på gossip girl, heehee. Det är ganska beroendeframkallande, vet inte varför.. 
Höhö, vi hade lite tråkigt..<3
 

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2013-03-07 17:16:44

Ni e så söta att ja ba vill äta upp er hihi

Svar: ååh {{;*
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela