Pizza Bakning

Publicerad 2013-03-04 12:22:00 i Allmänt,

Nu har det då varit veckoslut igen. Dom går ju så snabbt att det inte är klokt. Fast förstås känns det som om det bara var en dag veckoslut för Robin jobbade på Lördagen, så det kändes ju som alla andra dagar hittills. Så altså på Fredagen gjorde jag ingenting speciellt, minns faktist inte ens vad jag gjorde alls.. :D På Lördagen efter att Robin ahde slutat så såg vi på film och såntdärnt ointressant vi brukar göra.
 
 
På Söndagen lagade vi pizza. Det gick inte så lätt när man hade en Minéa som skulle släpas på och Robin var till butiken när jag gjorde degen, haha men den blev ändå helt bra. Vi lagade 2 pizzor, så att vi skulle ha för typ 2 dagar. Den ena hade på sig räkor, tomat, majs, ananas, skinka och fetaost (första bilden). Den andra var en Nachopizza som hade på sig stekt maletkött i tacosmak, tomat, majs, tomat, ananas, ostdipp och nachochips(andra bilden). Dom var godare än dom sir ut :D fast nachopizzan var godare tycker jag;)
 
 
Såhär såg det ut från min utsikt när jag försökte göra degen.. <3 Till sist somnade hon i sin nya sele 
som vi har fått låna.
 
 
Hjälpredorna...
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-03-04 18:19:27

Hej kan int du visa lite bilder från er lägenhet! Emmy säger att den är så himla fin, så de sku va kiva att se! :)

Svar: hej, jo no kan ja de nångång :) Just nu är det så råddigt så får nu se när de blir av :)
Emilia

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-03-04 18:33:35

Ja tycker den e så himla hullig och hemtrevlig!! :D du kan laga "cribs" film ;D

Hehhe ja åt pizza idag, noom noom mums :DD men min va int hemlagad x)

Svar: Haha nå de gör ja nu ivf int :D men tacktack :D
Emilia

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-03-04 18:34:07

Hullig joo -_- GULLIG* :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela