Lite allt möjligt!

Publicerad 2013-03-18 08:25:00 i Allmänt,

Har faktist inte haft tid att vara på datorn något mycket alls de senaste dagarna, har haft fullt upp med Minéa. Har inte gjort så mycket annat faktist, fast på v-slute hände det lite mer för på Lördag kom min familj och hälsade på från Ekenäs. Jag lagade en kyckling gryta som alla åt av och till efterrätt blev det glass. När vi ätit färdigt for jag, mamma och Eve och shoppa lite. Köpte ett par leggings från bikbok, en tröja från cubus och ett par tuffa solglasögon åt Minéa. Under tiden var pojkarna hemma som barnvakt, Minéa var lite skrikig så vi kom lite tidigare hem, det blev lite snabb shopping. 
På Söndan for ja me Robin o Minéa till Ikea ett varv, mest bara för att vi ville hitta på något att göra än sitta hemma. Köpte jätte onödiga saker som sugrör, en bricka, säng överkast, tebollar och hot dog hehe. På kvällen hade vi lite myskväll och såg på film och åt frukter och tuc kex, det var mysigt. Vi såg också en helt bra film som hette face off så allt va bara fint :)
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-03-18 21:42:31

Någå fint uppradat så man ska börja snålas ;D

Svar: Såklart ;))
Emilia

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-03-19 07:44:06

Åååh va mysit{{=) o håller helt me emmy!

Svar: åååh {{=) ni e så tassiga ;)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela