Långfredag

Publicerad 2013-03-29 19:27:00 i Allmänt,

Jepp, den här dagen har verkligen varit lång..Känns det som. Vaknade halv 7 på morgonen och sov inte alls bra inatt heller vaknade säkert med 1 timmes mellanrum. Antingen av mig själv eller av Minéa. Nu är jag så trött att jag inte nästan hålls på benen heller + att jag känner mig sjuk. Har försökt att vara uppe hela dagen eftersom jag tycker det skulle vara lite konstigt att bara ligga inne ensam i ett rum när man är på besök. Kanske försökte jag lite för hårt för nu är jag riktigt snurrig och allt blev mycket värre. Idag fick Minéa ivarjefall träffa lite fler släktingar som hon inte träffat förr. De kom hit till robin fammo och faffa. Vi åt goda påskmuffins som hans fammo hade bakat + annat gott. 
Nu gav ivarjefall min kropp upp och jag tänker lägga mig ner i sängen för att vila en stund. Känns ju att jag dör annars...! Inte alls roligt att det blev såhär :(
 
Igår kväll före vi skulle lägga oss lekte vi lite med kameran, haha
Ny kompis fick hon också!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-03-30 11:25:47

Hej!! Om du int mår bra måst du vila! Tänk om du typ sku ha svimma o ännu till om du hadd Minéa i famnen så sku ni ha kunna slått er ganska ordentligt! Fyy du måst vila :) Hoppas du mår bättre idag :D

Stackars katten xD Roligt att hon äntligen fått en kattvän med voi voi på bilden nä hon "pajjar" den, nä kinden sir helt utdragen xD :D

Svar: Joo ja vet de nu! Men tur så mår ja bättre ida :) Jooo dom e bästa kamun o katten spann bara hahah. Men de e ändå lite synd om den jo nä hon river i kinden sådä :DDDD oj gud hu de så rolit ut o sen katten ba slickar henne på handen
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela