Glad påsk!

Publicerad 2013-03-30 19:59:00 i Allmänt,

Idag firade Minéa sin första påsk och vi klädde ut henne till en liten påsk häxa, sen for vi ut och påska med henne. Hon var nog den minsta påsk häxan här tror jag. Vi fick lite godis, men jag och Robin åt upp de muahaha vi utnyttjade Minéa lite när hon inte får äta godis ännu :D. Hon var nog den sötaste häxan jag sett <3 Senare blev det mat. Vi åt lammkött.. Inte riktigt i min smak men.... E inte så förtjust i lammkätt kött. 
 
Glad påsk !
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-03-30 20:09:56

Nej goodisen en så söt liten påskhäxa!! :D <3

Svar: Haha jooo såklart :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela