Midsommar

Publicerad 2013-06-23 16:09:00 i Allmänt,

Har haft en jätte lyckad midsommar med gott sällskap och god mat. Vi firade midsommarn på vår sommar stuga med mina syskon Viljam och Eve. Var ganska längesen man hade så här roligt. Vi har spelat spel, grilat, skjutit, bada bastu, simma, fiska och massa annat. Det var ganska lyckat väder, förutom att det började blåsa ganska mycket i ett skede. Minéa tyckte det var jätte roligt och har varit nöjd hela veckoslutet. 
Borde faktist göra om det här!
 
 
När vi fiskade så fick mittiallt Eve en super äckli stor fisk. Altså den var jätte ful, haha. Blev riktigt rädd när hon fångade upp den på metspö! Vi blev lite nyfikna så vi googlade fisken och det var en sutare. Aldrig hört. Det gick ivarjefall och äta den så vi filéade den(eller jag) och sen åt vi den på kvällen. Smakade väl helt okej....... Fast åt inte mycket, hade lite obehag.
 
 
Båda kvällarna var jätte fina. Så vi tog lite bilder, men dom e inte liak fina som i verkligheten förståss.. Men så e de bara. Det var kanske lite kallt men annars fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela