Lite Uppdatering

Publicerad 2013-06-17 10:00:00 i Allmänt,

Har inte riktigt haft tid och ork för att skriva den här senaste tiden. Under den här tiden har jag varit telefonlös, min telefon for sönder, inte så roligt.. Så om nån har försökt få tag på mig och jag inte har svarat så är det antagligen därför. Nu har jag ivarjefall en dålig tillfällig telefon igen, tills jag köper en ny/för den söndriga att fixas. 
 
Sista dagen i Ekenäs hade vi ivarjefall picknick på gården med Minéa och mina syskon. Gott var det. Lite senare mot kvällen körde min pappa hem oss tillbaka till Åbo. Var gasnka skönt att vara hemma igen.
 
 
På Lördagen skulle Minéas fafa komma till oss för att hälsa på. Pappa Robin hade blivit sjuk, han var så tröt så ja la honom för att sova en stund medan jag och Minéa stdade lägenheten. Hon fick hänga på min mage i sin säle grej under tiden, haha. Jobbit blev det! 
 
Hade en ganska så tråkig Lördag. Robin och hans pappa fixade på bilen så jag och Minéa satt bara och så på i flera timmar. Usch ändå. Tur så kom till sista Minéas fammo och räddade oss så vi for dit iställe. När dom var klara hämtade dom oss och vi for tillbaka till Åbo. Sen blev det pizza. 
 
 
Nu har jag förståss ocskå lyckas få flunssa. Halsen svider och näsan rinner. Tur för mej så har jag inte lika paha som Robin. Vänta bara så blir de värre.... Nej får hoppas de går snart över och inte blir värre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela