7 Månader, Ekenäs och Åsnor

Publicerad 2013-06-11 20:45:00 i Allmänt,

På Lördagen kom jag då som sagt till Ekenäs för att fira Vippe. På Söndagen så for vi till sommarstugan, Minéa for dit för första gången och så duktig som ja e så hade jag ju glömt kamerans kort i datorn så jag hade nog kameran med, men inget kort så de gick ju inte så bra. På stugan så gjorde jag mitt första dopp! Vattnet var ganska varmt så man kunde ivf vara i en stund. Brukar faktist inte ta mitt första dopp så här sent, men så blev det nu. På kvällen for Robin hem tillbaka till Åbo, men jag o Minéa blev kvar. Vi hade ändå inget bättre för oss. 
 
På Måndagen for vi med Eve och Minéa en sväng till stan, vi köpte lite kläder åt Minéa, sen blev det glass. På kvällen for vi också med Vippe ut och gå. Stannade och lekte i parken.
Usch så ja sakande min Robin, e int rolit o va utan han fast det bara vari så kort stund. Hur ska det riktigt gå när han far in till milin..?
 
 
Idag blir lilla Minéa ren 7 månader <3 Hon e så stor. Dom här 7månaderna har nog faktsit varit dom bästa. Sku int mera kunna tänka mej ett liv utan henne.
Vi träffade Emmy idag, hon kom till oss en sväng och sen fick min mamma vara barnvakt åt Minéa så for jag med en sväng för att hälsa på hennes åsnor. Minéa blev så ledsen nä mamma lämna henne, tur så va ja int länge bort så va allt bra nä ja va tibaka igen. Dom var nog jätte snälla o söta domdär åsnorna! Sku också kunna ha en åsna, hehhe. Eller vilket djur sku ja egentligen int kunna ha..? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela