Välkommen Lilla Katt

Publicerad 2013-07-06 21:29:00 i Allmänt,

Måste säga att vi har haft ganska mycket de senaste dagarna. Jätte skönt att få lite "happening" i vår lilla vardag. Vi har med Minéa umgåtts med Miksu. Vi var och shoppade lite. Minéa fick en vit fjäril rock, 2st t-skjortor och så var Miksu så snäll och köpte åt henne en söt klänning. Vi hade nog roligt. Är så glad att jag har en sån kompis som henne :) Måste träffas snart igen! 
Annars så har jag och Minéa tagit det lugnt och tagit sol på vår "fina" balkong och städat lägenheten
 
Såhär fin klänning! 
 
Och nu till det bästa som hänt! Robins pappa kom på fredagen på besök till oss. Så på Lördagen gav vi av oss till Korpo. Vi for till Robins moster och hälsade på och 2 av deras katter hade fått ungar. OJ så dom var söta! Blev så baby kisse sjuk. Visste förståss att det är omöjligt för oss att skaffa en till katt när vi bor i höghus och redan har 2 stycken. Jag tog bild på den jag tyckte var sötast och skickade till mamma och fråga om dom vill ha den. Efter många om och men blev det till sist ja! Så nu ska jag bo i Ekenäs med en jätte söt liten kisse bebis. Det är e flicka och hon ska antagligen heta Nala. Så nu ska lilla bebisen sova här med oss i Åbo tills imorgon. Imorgon blir det ju flytt till Ekenäs. Kanske borde man börja packa snart...? hehe ;) Nu surar mina 2 katt flickor över att jag tagit hem hit en annan katt, men det gick ändå helt okej så inga större problem ! Tuppar och hönor har vi också sett idag. Hehe, Minéa tyckte också om kattorna och hönsen :)
 
Den här lilla katten blev det ! Så söt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela