Helt Okej Vecka

Publicerad 2013-07-25 21:10:00 i Allmänt,

Den här veckan fick min lillebror Viljam sin nya Cykel. Han har väntat på den helt jätte länge och den har varit jätte sen, men nu har den äntligen kommit! Han ville inte fara själv första gången så jag och Minéa följde med. Vi hade hundarna också med oss och de fick stanna på en äng och leka. Jätte roligt hade dom! Viljams cykel funkade också bra! Fast fick ändra lite grejer som höja sitsen, ta bort ngo fotstöds grejer och stav handtags grejen bakom.
 
 
 

Annars har vi haft riktigt fint väder så vi har varit på gården och plocka bär, varit till butiken och ätit glass, varit till stranden och sånt :) Minéa har börjat dra sej framåt när hon ligger på mage, ser så sött ut. Hon kan nu sitta på knäna också. Hon försöker ta tag i allt för att kunna dra upp sej att stå. Hon har också börjat öppna lådor! Snart gäller det att verkligen hålla ögona på henne när hon fått sånt för sej! Men super duktig är hon! Snart börjar hon väl gå
 
 
Imorgon slipper Robin ut så far vi ti Åbo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela