13072013

Publicerad 2013-07-13 20:54:00 i Allmänt,

Började dagen med ett leende på läpparna, för att jag och Minéa skulle iväg för att hälsa på Robin. Pappa körde oss 13-tiden utanför forten in till dragsvik. Måste nog säga att det är till en liten tröst att veta att han är så nära.
Var lite roligt att se honom i mili kläder, hehe! Men snygg va han förståss, som alltid. När jag såg honom så märkte jag hur mycket jag faktist hade saknat honom. Fast det inte gått nån lång tid. Fick spendera ca 3timmar med honom. Tyvärr blev saknaden bara värre :( Nu bara vänta tills nästa veckoslut så han blir ledi :) 
 
 
När jag kom hem la jag mig ute och chilla lite i solen medan Minéa sov för det var ju så himla varmt! Efter en stund kom Josse för att hälsa på en stund. Vi talade om lite allt möjligt, roligt att träffa henne efter en lång stund! Hon blev så kär i Minéa, hehe. Lite roligt, jag och Josse har alltid varit grannar här i ekenäs, sen när jag for till pargas så skulle hon också dit, så blev vi rumskompisar på internatet och nu fick jag veta att hon har lägenhet i Åbo som inte alls är långt ifrån vår. Hehhe! + att hon har gått på samma klass som mej i lågstadie och högstadie. I Pargas gick vi också i samma skola, fast hon gick på kosmetolog och jag kock. :)
 
Såg idag att lilla Nala och Lucy sov med varann! Helt otroligt hur snabbt dom kom överens. Nala håller nu på att leka massor med Lily och Lucy. Dom har ju blivit riktigt kompisar! I början bara fräste dom åt varann. Så tror nog att hon trivs här riktigt bra!
 
 

Kommentarer

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-07-15 21:41:05

Neejdå va kiva bild på Minea o pappsen! :)

Svar: Tack ska du ha ! :) dom e no söta
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela