Veckoslut!

Publicerad 2013-01-26 18:28:00 i Allmänt,

Robin har varit SJUKLING så jag smittade visst ner honom i misstag så har haft fullt upp med 2 barn. 
Igår hade vi en rolig Fredag kväll när Robin var frisk, blev tacon (igen..........................), choko och film. That's my boy, den var faktist ganska bra, eller rolig ivarjefall! :)
Idag skulle vi till skanssi och gå lite men på vägen stannade vi i kodin ykkönen, inte min favorit butik hehe. Vet inte men den är på något sätt så tråkig, finns int riktigt "krims" i min smak, och om de e något man skulle kunna tänka sig är det hur dyrt som helst. När vi var påväg till skanssi, fick vi vända hemåt iställe för Robins störande bil hade fel igen så det blev inget av det. Lagade mat (pasta och skinksås) och nu blir de film! Får väl nöja mig med det! Fast det passar mig riktigt bra också :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-01-26 20:33:28

tortilla IGEN! hahahaha :DDD varje veckoslut tortilla dag ;D

Svar: Hahah men de va faktist tacon denhä gången o int tortillas ;) men joo ändå ..:D haha
None None

Postat av: Sjuklingen

Publicerad 2013-01-26 21:01:32

de va faktiskt taco! Och både bilen och butiken e jättebra :)

Svar: ja vet tönttelis. Nej! :)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela