tråkigt

Publicerad 2013-01-23 13:10:00 i Allmänt,

Har varit sjuk, inte roligt. Spysjuka, 39 gradersfeber som högst.. Men som tur är jag frisk nu! Var så svag i hela kroppen att jag inte kunde göra typ nånting bara ligga i sängen, tur så har jag min älskade pojkvän som skötte om mej o Minéa så jag fick sömn! Han hämtade också dricka, saftsoppa åt mej o var hemma från skolan så jag kunde vila. Utan honom skulle jag nog inte vara frisk ännu. Så tack gulle <3 Hoppas bara inte han blev smittad..
 
Har idag igen en såndärn extra tråkig dag. Det finns inget att göra, Minéa sover, Robin är på jobb, slipper ingenstans.. Det som finns att göra skulle jag inte alls orka med som tex vika kläder, men det orkar jag absolut inte med just nu, det är ett som är säkert! :P Ja hm, blir väl film. 
 
Tuffis ;)
beredd på att fara ut och sova :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela