Städning

Publicerad 2013-01-20 12:41:00 i Allmänt,

Igår for vi till Robins mamma på middag, vi åt thaimat och till efterrätt glass :) Sen fick vi en kärra till Minéa som man kan ha om man tex far i något shoppingcenter, en som är lite mindre och lätt att styra. När vi kom hem igen hade jag och min syster lite spa. Hon fick ansiktsmask, sen hade vi båda fotbad, Katten Lily ville också vara med. Efter det sjöng vi singstar igen, men denhär gången abba, haha! 
Idag är det städdag, vi har städar lägenheten och håller på att tvätta massa kläder + lakan och täcken med KATTPISS. Usch.
 

 ?!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-01-20 16:24:33

Hu har hon sluppit upp på dörren! Hu hålls hon där?! xD

Svar: Jaa, du de e ju lily o hon e ju lite som hon e :D
None None

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-01-21 18:11:19

haha så sant x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela