Söndags Pizza

Publicerad 2013-01-27 18:51:00 i Allmänt,

På dagen idag har jag inte gjort så mycket.
På kvällen kom robins mamma, styvpappa och lillebror på besök, så det blev en snabbstädning. 
När de var här åt vi pizza (koti pizza) och pojkarna spelade. Vi väckte Minéa från hennes sömn som inte var en så jätte bra idé för hon var på dåligt humör och bara skrek. Nu har hon äntligen lugnad ner sig så snart blir det bad och sen gissar jag att det är gonatt för damen! Själv kanske jag och Robin sir CSI :)
Talade med mamma i telefonen idag och vi bestämde att jag och Min´´ea kommer ensamma till ekenäs ren på fredagen. På Lördagen kommer Robin dit också, sen på söndagen är det dop! hujs.
Tack Emmy för att du la upp en så snygg film på mig på din blogg btw...:D 
http://www.pemii.blogspot.fi/
 
Till Tanja för hon ville se lägenheten, här är vardagsrummet (en del) ;)
Syskonkärlek!
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-01-28 18:22:12

hehe vsg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela