Smile

Publicerad 2013-01-28 12:16:00 i Allmänt,

Vaknade idag igen med mycket energi! Vet ite varför, men har varit på extra bra humör de här senaste dagarna :) Allt tycks bara gå bra just nu. När jag skulle öppna kylskåpet för att ta nånting att äta så for humöret kanske lite neråt, kylskåpet var helt tomt! Vi har absolut ingenting, usch vad sånt äär störande. Nåja, får väl nöja mig med kokt spagetti med smör och ketschup.. Får verkligen fara och köpa mat idag! Jag har också super lust att baka nånting ! Kanske blir det ikväll, får se om jag har humöret kvar då ännu hehe. Daimkaka sku va supergott. Det var faktist ganska längesen jag bakade nånting. Har också lust att göra nån lite mer "invecklad" maträtt som tar lite längre tid, har sån lust att bara pyssla i köket :) men det beror helt på hur sent allt blir, när Robin slutar och förståss om Minéa tillåter det. 
Tror jag idag skall städa upp Minéas klädskåp ännu en gång. Ta bort för små kläder och ta fram de lite större. Hon hade just storlek 50 och idag har hon för första gången på sig en 68ans dräkt! Den är ju förståss lite stor, men hon är ju så jätte lång för sin ålder så längden var ju bra. Smal är hon för sin längd så bodyn som är 56 går vissa ännu, de andra tar jag nog bort, 62ans storlek är nog passligast på bodyn. Det går verkligen snabbt! 
Tur att hon ännu har någolunda mycke 68ans kläder när dom tydligen snart skall börja användas, fast mer skulle vi nog borda fara och köpa så småningom :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-01-28 18:23:14

Så söt dräkt :)) Gulle ändå, snart rullar hon väl runt o :D

Svar: ja veet , tur så BORD hon kuna ha dn en stund ennu ivf nä dn e 68 :D joo, de tar no int länge! :)
None None

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-01-30 06:55:38

Iss it kocka mos me elvisp o linssoppa me ketchup o chili bara, eller hu va de vi laga dedä fruktansvärt äckliga xD o va sööt hon e! :)

Svar: HAHAHAHA!!!!!!! Aijuuu, vitsi de to en tid före ja fatta ! xD den va ju int alls slemmig! :))de va säkert de äckligaste vi ha laga :( tur så va vår egen muminkaka recept god :D
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela