Shopping

Publicerad 2013-01-21 16:50:00 i Allmänt,

Vaknade lite tidigare idag för att fara på lite shopping med Minéa och hennes fammo.
Hon hämtade oss 10 tiden och sen for vi iväg. Vi hittade massa söta baby kläder man bara ville köpa, men nu så var vi efter dopkläder, int annat. Hittade till Minéa att ha på efter kyrkan en rosa klänning med rosetter, snygga strumpbyxor, svarta skor, 2st vita bodyn att ha under den riktiga dopklänningen ifall det blir kallt i kyrkan, sen fick hon ju ändå lite extra.. 2st pyjamasar för det har hon inte så mycket av för dom börjar bli korta en med hello kitty och en med bamse, hon fick också en dräkt med huva. Till mig själv köpte jag klänningen jg skall ha till dopet, strumpbyxor, rosa halsduk, rosa armband och en väst, Vet nu vad jag skall ha på mig, äntligen ! Fast skor har jag inte ännu någon aning.. Prästen ringde också idag så allt börjar ordna sig :) När vi hade shoppat ltie blev det kinamat, så man blev mätt som bara vad! Slutade shoppandet med lite latte. Minéa var hur duktig som helst i köpcentret, så man kan absolut göra om det + att de hade nya fina skötrum där som det fanns allt man behövde och stort var det. Nu ligger hon ute och sover så man får vila lite benen och hon får sova ordentligt eftersom hon ite riktigt kunde sova ordentligt där med så mycket olika ljud och lampor.

 
Tvätta sig fin måste man ju göra före man far på shopping!
God morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela