Pigg!

Publicerad 2013-01-24 13:59:00 i Allmänt,

Vaknade på morgonen av att jag var jätte pigg, det var jätte skönt! Började morgonen med att stiga upp ca 8.30, dukade fram morgonmål åt Robin och mej för han hade inte stigit upp ännu. När han for till skolan, så vilade jag och Minéa en stund. Hon fick inte riktigt sömn så ja satt ut henne ca 12 tiden. När som sov han jag göra nästan hur mycket som helst! Hoppade i duschen, städa lite, mös med katterna, diskade och nu ligger tillochmed lasagnen i ugnen ;) Har ingen aning varifrån den energin kom! Minéa är vaken och är hur snäll som helst så vi tar det lugnt och myser lite framför datorn, senare kanske TV ifall det kommer nånting o så väntar vi tills pappa kommer hem (:
Gulle<3

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-01-24 20:42:36

Ni är så fiiina <3

Svar: Hihi Tack pemssen <3!
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela