Nyår!

Publicerad 2013-01-07 18:46:00 i Allmänt,

Vi inledde det nya året hos min pojkväns mamma, styvpappa och lillebror. Det var ganska mysigt. Vi åt massa gott som tortillas, chips, chokladkräm, pop corn och alltmöjligt! Klockan 19 for vi och skjuta lite små raketer eftersom vi hade en otålig liten pojke som ville börja tidigt ;) De bättre raketerna sparade vi till senare. Miéa blev inne och sova,vi hade på fågel ljud på radio så hon inte skulle höra raketerna så bra.. Det funkade där låg hon och sov så sött! Efter raketerna spelade vi trivial. Jag förlorade, inget nytt.. haha :) Men roligt var det ivarjefall! Kl.00.00 skulle vi fara och skjuta dom bättre raketerna, det ösregnade ju förståss.. Dom var helt fina ändå. Då vi var klara skulle vi fara och göra nyårslyckor, men det gick inte på spisen så vi testade på grill men det funkade inte heller, så vi testade med luftvärmare men neeej :D så de fick bli! Sen film och sen sova :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela