Minéa

Publicerad 2013-01-07 16:25:00 i Allmänt,

Har inte alls hunnit blogga på 2mpn eftersom jag haft så fullt upp + att jag haft jätte dålig dator, men som tur har jag nu fått ny dator så nu kan jag fortsätta! 
Jaa-a vet inte vart jag skall börja. Har hänt så mycket.
Minéa är ju förståss född. Hon föddes 11.11.2012 kl 04.04 vägde 3230g och var 52cm lång! Hon är den sötaste som finns förståss. Förlossningen tänker jag inte skriva om, förutom att det var hemst! ;) Var hos mina föräldrar när förlossningen börja så vi fick lite bråttom att fara till sjukhuset eftersom det var ganska lång väg, men jag bet mig i läppen bara hela vägen så for vi. När vi var framme var det nästan bara att börja! 
 
 
 
 
 
På BB!
 
Fortsätter mera om vad som hänt på andra inlägg, annars skulle det bli så tråkigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela