Mammaledigt

Publicerad 2013-01-10 14:54:00 i Allmänt,

Att vara mamma ledigt är egentligen ganska skönt. Man har inte så mycket att tänka på och får spendera mycket tid med lilla babysen. Har varit mammaledig nu ca. 3 månader. Tiden går jätte fort, och snart är jag väl framför skolbänken igen. Saker har ändras mycke under den här tiden, inte bara att Minéa har fötts utan jag har också börja känna mig ganska ensam. Finns inte så många man kan umgås med på dagarna eftersom alla är i skolan. Nåja, jag klarar mig. En sak jag saknar är min klass. Jag har aldrig haft en så bra klass som jag hade nu, trivdes jätte bra i den. Snällt ivarjefall att dom kan komma på besök, några har varit redan och vissa är på väg. Kommer kännas så konstigt utan dem, sen när jag far tillbaka till skolan. Kommer typ inte ha någon att vara med för var alltid med nån från klassen, eller nästan hela klassen. Kommer nog aldrig glömma den klassen K10, har så fina minnen med er! :)
 
 
Tyvärr saknas några, men här e bästa klassen! <3
 
Cata, tjejen jag saknar mest <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela