Lina på Besök! <3

Publicerad 2013-01-15 13:01:00 i Allmänt,

Hade idag ett snabbt besök av min barndomsbästis Lina. Det var jätte roligt att träffa henne igen, eftersom vi tyvärr inte hinner träffas så mycket. Vi talade lite gamla konstiga, pinsamma och roliga minnen. 
Känner mig alltid som ett barn igen när jag är med henne, haha! 
Tyvärr sov Minéa så Lina fick int se henne så bra, bara när hon låg i vagnen. Vi tof också jätte "snygga" bilder :D Fick ivarjefall ett gott skratt idag!

Blev en lite tidigare väckning idag, för jag skulle på efterkontroll kl 10.00. 
Allt var bara bra med mig och jag hade återhämta mig fint efter förlossningen. 
Minéa och Robin var ju förståss med. Minéa tyckte det var roligt att vara till läkaren igen, hon blev så glad när hon var där så hon satt och skrattade och "talade" jätte högt! Det kom t.om en skilld läkare och hälsa på henne när hon var så söt :) 
Kommer att vara ganska länge ensam med Minéa och kattona idag tror ja eftersom Robin efteråt for på jobb, han borde vara här ca. kl 18. La Minéa ut och sova också, så det betyder att jag misstänker att jag kommer ha ganska mycket tid för mig själv idag, Lilla damen trivs så bra att sova ute så de kan ta ganska länge :)

 
Katten Lily och Lina <3

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-15 18:37:08

Alltid lika skoj att träffas! Känner mej också alltid som 10 år me dej khimsse <3

Svar: Hihi jo de e så khimssan!:)<3
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela