Grattis!

Publicerad 2013-01-10 14:35:00 i Allmänt,

Idag fyller min hund Mindy, som bor hos mina föräldrar 9år! Tänk hur tiden går fort! 
Det känns som om det var nyligen vi hämtade henne när hon bar var några månader gammal.
Jag och Mindy har gjort mycket tillsammans, eftersom hon var min första hund och jag var just i den åldern som man typ mest tycker om djur när vi fick henne. Nog för att jag alltid tycker massor om djur, men då var det något extra, nu kanske man inte har så mycket tid med sånt längre :/ Mindy var som min bästa vän och jag tog med henne typ överallt. Vi brukade gå omkring på stan så köpte jag glass åt henne och åt mej själv, så satt vi på en bänk och åt, bredvid varandra. Oj, hur mycket minnen man kan ha med den där lilla hunden och hur mycket jag kunde älska henne! Visst är det synd att vi inte mera bor med varann, men hon trvis bra med min familj. Hon har ju min pappa som förföljer överallt och vår andra hund Macy :) 
Men ivarjefall Grattis på födelsedagen Mindy och hoppas du lever många frsika och bra år till! <3
 
 Bild från sommarn 2010
 
            
 
 
 
                     Bild från 2009
 
 
 
 2008
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela