FÖDELSEDAG!

Publicerad 2013-01-07 18:59:00 i Allmänt,

Igår 6.1 fyllde jag 19 år, yey. Började dagen med sång och paket! Fick ju förståss en ny dator! Har världens bästa pappa! <3 Fick också en ny pyjamas, fina skor, kläder, presentkort för färgning och klippning till håret, badsalt, örhängen, halsband, pengar. På dagen kom min mommo, fammo och faster på besök. Vi åt kaka och planerade Minéas dop. Vi var hos mina föräldrar i Ekenäs, Robin och Minéa var med. 
När gästerna hade gått kom min mycke bra kompis Emmy på besök. Hon gjorde min födelsedag mycke roligare för jag har saknat henne så mycket när inte träffas så ofta längre när vi bor så långt ifrån. Men tur att hon kom, fick ju också spendera Fredagkvällen med henne då vi så film fatso(haha) och åt gott! Vi talade om alltmöjligt. Till mat var det pizza! Var en av mina bästa födelsedagar, fast jag inte på det sättet firade den! :)
 
 
 
Födelsedagsbarnet... Fina miner.. :D
 
 
'
Jag och min Emmy <3
 
 
 
Ny Dator!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela