17.1

Publicerad 2013-01-18 12:24:00 i Allmänt,

Igår hade jag och Robin månadsdag, så vi tänkte nu fira lite smått och äta lite lyxigare. 
Det Blev ugnslax med soltorkade tomater, pesto, fetaost, räkor och en gräddig sås. Till laxen åt vi ugnspotatis med 2 st dippar, en american och en som vi smaksatte själv med citron och räkor. Såklart måsta vi ju ha efterrätt också som blev vitchoklad mousse, nam. 
När vi ätit var det att föra Minéa och bada sen fick hon fara och sova och vi såg på CSI (som vanligt) + åt godis. 
När vi for till butiken hade vi Minéa med oss för första gången, det gick hur fint som helst. Hon låg där hur snällt som helst :)
Senare borde min lillebror och syster komma hit på besök !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela