Onödigt Ungefär.

Publicerad 2013-02-25 17:40:00 i Allmänt,

På veckoslutet var jag i Ekenäs. Gjorde nu inte så jätte mycket, var lite ut och gå och sånt. Det var så fint väder att jag passade på att ta lite typ onödiga bilder, medan Robin och min lillebror städade Robins bil, hehe. Var helt skönt att vara där då man inte behöver tänka på vad man skall laga för mat och sånt + att man får barnvakt lite nu och då så man inte behöver stressa ihjäl sig. På Söndagen träffade jag också Emmy, hon fick sin snygga födelsedagspresent ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela