Mommon&Fammon

Publicerad 2013-02-17 17:16:00 i Allmänt,

Igår firade vi Minéas fammos födelsedag! Vi blev bjudna på tortillas, glass och kaka. Roligt hade vi. På kvällen blev vi kanske lite för länge för Minéa blev hemst trött. När vi äntligen kom hem och skulle sova fick hon itne sömn och var jätte olycklig. Allt ordnade sej ivarjefall till sist fick gunga henne i famnen bara tills hon somnade. Jag sov inte heller så bra inatt för den där äckligt trånga och obekväma sängen. 
Idag vaknade jag av att min mamma skicka meddelande att dom kommer och hälsar på. När de var här hade de varit och köpt mat för att vi skall kunna fylla vårt kylskåp och det som vi alla skulle äta idag....Tortillas... Nej nu får det nog räcka! vet inte hur mycket tortillas jag har ätit på den senaste tid! :D men vad kunde man, det är ju ivarjefall alltid gott men måste påriktit försöka hålla mig borta från de en tid tycker jag, annars blir det ju äckligt till slut. När vi hade ätit hade jag, Eve och mamma fotbad, och lagade våra fötter med salva och nagellack, medan Minéa for ut på balkongen och sova och pojkarna spelade på ps3. När de hade farit lekte vi med lilla tösen och snart ska vi ut o köra lite bil, jeje.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela