I Ekenäs

Publicerad 2013-02-02 11:28:00 i Allmänt,

Kom igår på dagen till Ekenäs. Min pappa hämtade mig, Minéa och kattona, på vägen hämta vi hese mat.. Min lillebror kom ungefär till lika med oss hem bara att med taxi från Pargas. Jag och Viljam fick äta av mammas födelsedagskaka till efterrätt, namnam. När jag ätit klart kom Emmy hit och vi for till butiken för att köpa lite gott ;) Vi skulle ha "filmkväll" men man vet ju att det inte blir så mycket av filmtittande eftersom vi talar så mycket eller så kommer Minéa och vill ha nånting så vi såg på film lite sådär halvt. Måsta skämma bort oss med lösgodis eftersom min pojkvän slapp med sin pappa till amarillo och äta, fräckt va? Men vi hade roligt ivarjefall med Emmy! 
Imorgon är det dop, är ltie nervös för jag vet inte om jag har allt klart men orkar ändå inte aktivera mig fullt ännu, är tyvärr en "sista minuten" person. Antar att föräldrarna och gudföräldrarna till barnet skall vara där lite tidigare? Vet inte men så gör vi ivarjefall! 
Snart kommer Robin hit, jee <3
 
 
Film med Gumor Emmy!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela