Första Tanden?!

Publicerad 2013-02-19 11:44:00 i Allmänt,

Minéa har varit på ganska dåligt humör de senaste dagarna och tuggar massor på sina händer så igår kollade jag hennes mun ifall det är på väg någo tänder redan, när jag kände med fingret så hittade jag en tand! Tror jag, eller det måste ju vara det eftersom det kändes som men tand men den var på lite konstigt ställe.. Den är i övre högra hörnet + att den växer typ snett, eller den är lite högre upp än vad tänder vanligtvis brukar vara. Konstigt är också för att de första tänderna brukar vara dom nedre framtänderna. Får ta och följa med att den inte blir allt för på fel plats att det skulle bli problem, isåfall får vi väl lov att fara och visa den. Stackarn var jätte olycklig när tanden bara värkte hon grät nästan hela kvällen med jämna mellanrum och bet massor på sin hand. Vi försökte med kylringar och allt möjligt men inget hjälpte för hon är inte så sugen att bita på kylringen, men vi försökte. Får hoppas att den är bättre idag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-02-21 11:26:59

Ojj, hoppas nu att det int är någå tokigt :(( Hon är bara en sån sötis på de där fotona <3

Svar: Nää, nå ja tror no int de fö hon e mycke gladare nu så dedä sjuka e säkert över :) Hihi, joo hon sku posera lite :D
Emilia

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-02-21 11:27:47

Föresten ja gillar din nya stil till bloggen ;D

Svar: Tacktack ;D
Emilia

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-02-21 12:53:43

härrijemmer va söt hon e, värsta spärrar me ögonaa! :)

Svar: Jooo, värsta modell ;)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela