Emmy 19 år!

Publicerad 2013-02-06 13:22:00 i Allmänt,

Tänk att ida fyller lilla Emmy 19 år!! Grattis! Det första jag gjorde när jag steg upp var att ringa och sjunga så "fint" åt henne :) Jag vet Emmy att du blev jätte rörd. Ivarjefall så ska vi hoppas att Emmy får en fin födelsedag! Tyvärr kan jag inte ge nån present just idag, men den får hon nästa gång vi ses :)
 
Efter att jag talat med Emmy i telefon på morgonen störde jag mig helt jätte mycket på vår lägenhet, usch så den såg ut! Pantflaskor överallt (från dopet), Kläder runt hela golvet efter vi kommit från ekenäs och ingen hade orkat sätta allt på plats igen, fullt me katthår på lakanen, dammigt, smutsig kattvessa, kattsand på golvet  för katterna hade öppnad sin kattsandspåse och massa disk. Så de hjälpte inget annat än börja försöka städa, la ut Minéa och sova o sen hastigt städa upp allt, nu ser här ivarjefall någolunda bra ut! huh, skönt.
Men dit for min sista energi så nu tänker jag bara sitta och lata mej o mysa med Minéa och serier, tack och hej!
 
 
Födelsedags barnet!
 
Mitt gulle Minéa<3

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-02-06 13:52:04

Taack! :D De va så fint sjunget ;D <3
Första som sjöng fö mej, o ända x))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela