Dop

Publicerad 2013-02-03 19:55:00 i Allmänt,

Nu är dopet äntligen över, så man behöver inte stressa över något sånt längre! Jag tycker dopet var jätte lyckat. Vi började i kyrkan och det gick hur snabbt som helst och Minéa var jätte duktig, lite gråt i slutet kanske, men det hör ju till. Efter Kyrkan for vi till församlingshemmet och där fanns massor med mat, smörgåskakor, världens finaste fylltårtor, tårrkakor, kex, karkki mm.. Det kom ganska mycket folk samt mina finaste flickor Lina, Sofia, Tanja och förståss gumor Emmy! Tyvärr så slapp inte Jenny att komma :( 
Vi hade jätte trevligt i bordet. Gufar Alexander och pappa Robin satt också med oss. Minéa var snäll och träffade lite nya släktingar hon aldrig träffat förr från österbotten. Hon fick hur fina gåvor som helst av allihop!
Nu är man mätt och trött så man skulle bara kunna sova!
 
I kyrkan
Gufar Alexander
Mina flickor <3
Öppna presenter+farbror Maximilian
Stiligaste pappan med sin dotter
min mamma, mommo och lilla Minéa
Fina gudföräldrar
Jag& mina älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela