Caribia

Publicerad 2013-02-26 11:09:00 i Allmänt,

Var igår till Caribia och simmade med Minéa och Robins mamma. Vi var dör 12 tiden, fast det to en ganska lång stund före vi slapp in för det var bara en i kassan och det gick inte så snabbt fast det inte var så mycket folk.. Fast vi slapp ju in sen till sist förståss. Minéa fundera jätte mycket vart hon riktigt hade hamna! Jag var lite orolig att hon skulle börja skrika massor där men det gjorde hon itne, hon tyckte det var jätte skönt att simma. Hon var glad och skrattade åt folk. Hon tyckte också det var jätte intressant att titta på alla. Är i varjefall super stolt över henne när hon var så duktig, hon klagade inte ens när hon blev trött hon bara flöt omkring och gäspade ungefär, haha. När vi for upp från vattnet en stund fär att ta lite paus somnade hon i min famn, under tiden åt vi hese mat som finns där. Sen fick hon fa i sin fammos famn för att gå omkring lite medan jag simmade för mig själv :) Roligt hade vi och allt blev bara lyckat, ändå gången hon grät var en stund efteråt när hon skulle dusch av sig.
När vi kom hem var vi båda super trötta. Minéa for ut och sova och jag vilade på soffan men hann inte somna. På kvällen for vi med Robin till butiken för att handla mat, blev för hela den här veckan ivarjefall!
 

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-02-26 13:42:15

Så gullit!! Låter som om ni hadd en jätte nice dag :D vattenmonstre Minéa ;D

Svar: Jo de had vi nog :D Joo, hjälp .. :D
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela