3 Månader

Publicerad 2013-02-12 18:56:00 i Allmänt,

Igår blev vår lilla prinsessa 3 månader! Hon har utväcklats och lärt sig massor under den här senaste tiden. Det är faktist jätte intressant att följa med henne (: Den här månaden har hon börjat tala ännu mer, följa med vad som händer ännu mer, få rytmer när hon ska sova, varit mycket gladare, skratta mer, blåsa dregelbubblor och nu dom senaste dagarna har hon t.o.m börjat gräppa leksaker. Såå spänande att veta att hon har händer tycker hon! 
 
Idag så började Robin skolan senare så han körde mej till butiken och  handla lite smått :) När han var i skolan bakade jag och Minéa choklad cupcakes  namnam. Blev ganska mätt av smeten förståss så sj'lva cupcakesen ork jag int äta :D... Var snäll flickvän och lagade mat direkt åt Robin när han kom hem + att det fanns massa cupcakes! Vad skulle han göra utan mej? ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-02-12 22:03:39

ulalalaa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela