Packa packa packa

Publicerad 2013-12-05 10:31:55 i Allmänt,

Flytten tillbaka till Åbo närmar sig med stora steg! Om exakt 2 veckor idag slipper Robin ut från milin, jej!
Idag redan slipper Robin på loma så vi ska fara till vår lilla lägenhet för några dagar. Ska passa på att packa med så mycket som möjligt så det inte blir så mycket sen när vi flyttar helt och hållet.
(Bilden är från sommarn när Robin just farit in i milin och vi for och hälsa på, Haha tror han har mössan lite fel där?;) )
 
Idag känner jag mej pigg, Minéa lät mej sova ända till halv 11! Vi var lite trötta. 
Nu har vi lite mycket att göra bara som kommer döda piggheten. Före Robin kommer ska vi hinna städa vårt rum, Laga mat(?), städa köket, städa vardagsrummet, packa, klä på oss. Åh.
 
Vi har massa planer för helgen! Okej, inte kanske idag, men imorgon ska vi baka pepparkakor, jultårtor(Kanske) och Julpynta! Vet inte vilken dag julpyntningen blir. På Lördagen ska vi "Hjälpa Julgubben". Vet inte alls vad man ska köpa åt någon, men de lugnt ._.
 
Nu far min pappa på en liten operation, stackarn. Lycka till!
(Den här bilden är också tagen på Sommaren när min lillebror fyllde 17. Man börjar ju riktigt sakna sommarn av sånahär bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela