Mitt Hår

Publicerad 2013-12-05 14:33:13 i Allmänt,

Min friyr när jag har håret löst, växlar ungefär med de här 3 olika frisyrerna. Jätte jobbigt när mitt hår börjar bli så oklippt att man inte alls vet hur man ska ha det :D Är så himla trött på mitt hår just nu. Det ända som är bra är längden och min pannlugg som inte är så mycket pannlugg mer. Är så glad när jag äntligen får hela håret i hästsvans, utan att pannluggen hänger sliskigt i vägen. 
 
 
Vet inte alls vad jag skulle göra med håret. Min Färg börjar liskom också bli lite konstig. Har inte färgat håret på snart 1 år ju. Halva håret är snart nästan utväxt. Tur så är min nuvarande hårfärg så lik min utväxt att man knappt märker det, men själv märker jag nog. Skulle vilja färga nån tuff färg men sen vågar jag ändå inte. Har haft mörkbrunt hår nu typ hela tiden. Det är säkrast. 
Mitt röda hår saknar jag, men fy vad det var jobbigt att hålla det i en bra röd färg! Det var också nästan omöjligt att få bort det röda när man skulle färga håret pånytt.. Sa åt mej själv att jag skall aldrig mer färga det rött..
 
På sista bilden hade jag försökt färga bort det röda, men som man ser så skiftar ganska mycket i rött för det och det blev inte bättre med tiden. Haha sista bilden är också tagen nån vecka före Minéa föds, så jo jag ser lite ut som en ballong.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela