JulklappsÖnskelista

Publicerad 2013-12-04 16:10:53 i Allmänt,


Har samlat ihop en liten julklapps lista. Saker jag behöver eller vill ha. Såklart finns det massa andra saker man också önsakr sej som Eget hus, Fred i världen, Vara frisk, Lycka åt alla nära & Kära, 50 miljoner euro, Ny lyxbil, Simpool osv, men det här är saker som är möjligt att få. Sånt som man kan skriva på en önskelista. Såklart blir jag glad av allt annat jag också får! Det här var nu bara något jag kom på just nu, finns ju massa saker man inte precis tänker på. Sakerna är inte i ordnigdföljd, utan allt har jag lagat i random ordning. :) Tänkte laga en lista på 10 saker, men kom på en sak extra och visste inte vilken jag skulle ta bort, så det får duga med 11 saker ;)
 
1. Smink
 
2. Dynvar till vardagsrums dynor
 3. Nya Kläder & Underkläder
 
4. Elektrisk Tandborste
 
5. Sängkläder till sovrummet
 
6. Nya Gardiner
                              
 
 
7. Skor
 
8. Saker att lägga Ljus i
 
 
9.  Hårborste (helst Tangle teezer)
 
10. Choklad
 
11. Muminmuggar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela