Julhandel

Publicerad 2013-12-09 11:33:36 i Allmänt,

Vi har gjort massor det här veckoslutet. Varit till Pargas hos Robins mamma, Julpyntat, bakat pepparkakor och jultårtor, Julhandlat ggr 2 och varit på loppis. 
Nu blir det lite bildbomd. Bilder säger ju mer än tusen ord :) eller hur det nu var.
 
 
Har nu fått en del av Julklapparna handlade, men ganska mycket fattas ännu. Fast vi julhandlade 2 dagar i rad så känndes det att man inte fick sådär jätte mycket gjort. Lilla Minéa har börjat tycka att det inte är så roligt att sitta snällt i vagnen mera utan hon vill ju gå omkring. Sååå, har blivit ganska mycket att springa efter henne :D Sen lät vi Robin gå lite för sej själv så att han skulle försöka få sina julklappar någolunda färdigt, för han har inte lika lätt att fara och köpa något när han e i milin. Jag och Minéa chillade i Skanssis lekrum. ha ha.
 
När Robin lämnade mej och Minéa ensamma bland alla butiker lyckades jag ju förståss köpa åt mej själv också. 1 svart toppi från Cubus, ett par jeans från cubus och Skor som var 50% rabatt från nån spirit.
Från loppiset hittade jag ganska mycket åt Minéa. Kläderna är nu i tvätten så inga bilder kommer just nu. 2 böcker hittade vi också.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cessi

Publicerad 2013-12-16 00:05:02

Hej en jätte fin blogg du byggt upp,jätte kul att läsa den!Tycker du om utmaningar?Isåfall är du nu utmanad av mig!
Gå in på länken här under och följ sedan resten utav beskrivningarna

http://cessin.blogg.se/category/utmaningar-och-listor.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela