Jag har blivit utmanad

Publicerad 2013-12-17 11:08:47 i Allmänt,

Har blivit utmanad på bloggen av Cecci.
 
Det går till såhär:
1.Berätta 11 saker om dig själv
2.Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt
3.Man ska själv hitta på 11 frågor som de man utmanar ska svara på
4.Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag och berätta vem du har utmanat
OBS! Man får inte utmana den man fått utmaningen av
 
 
1. Berätta 11 saker om dig själv
- I år är det första gången jag inte firar julafton hemma med mina föräldrar
- Jag blev mamma när jag var 18 år
- Har bott tillfälligt med mina föräldrar sen Juli
- Om man "spår" mig, visar det att jag ska få 5 barn och till min pojkvän visar det lika. Hmm.
- Jag försöker ofta vara nyttig och börja träna, men det skiter på sej varje gång. Hah.
- Jag ångrar min utbildning
- Om jag vann 5 miljoner på lotto, skulle jag direkt bli hemma mamma
- Jag är 2 språkig
- Jag har alltid viljat bo på landet, men ändå inte för långt bort från ett centrum
- Mina bästa barndoms vänner var Lina, Jenny F och Ellie
- Jag drömmer om ett stort hus på landet med massa djur, barn och min Robin.
 
2.Svara på elva frågor som den du fått utmaningen av ställt:
 
1.Jag vill vara...
Lycklig hela livet
 
2.Jag tycker mycket om...
Att spendera tid med min dotter och sambo
 
3.Jag är livrädd för...
 
Att Förlora någon jag älskar
 
4.Igår var jag...
 
med min kompis Emmy och spelade Gta V
 
5.Min största dröm är...
 
att bo i ett stort hus på landet med massa djur, barn och Robin som jag också nämde tidigare :)
 
6.Du/Ni vet inte att jag en gång...
 
när jag gick i dagis blev stalkad av en pedofil som skickade brev åt mig fast jag inte kunde läsa.
 
7.Det viktigaste i livet för mig är...
 
Minéa och Robin <3
 
8.Jag älskar...
 
Att vara mamma 
 
9.Mitt favorit godis...
 
Hmm, svårt... men någonting med choklad ivarjefall!
 
10.Jag är svag för...
 
Kattungar och Hundvalpar ...
 
11.Julen är...
 
Fridfull och oftast rolig
 
3 .Frågorna jag utmanar DIG på:
1. Är du städig eller råddig av dig? 
2. Favoritmat?
3. Bästa barndoms minne? 
4. Hur skall du fira julen? 
5. Kaffe eller te? 
6. Bästa årstid?
7. Vad är det bästa du vet? 
8. Egnahemshus, radhus eller höghus? Vilket är bäst?
9. Vad skulle du göra om du vann på lotto 12 miljoner?
10. Vad gör du på din fritid?
11. hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
 
4.Bloggarna jag utmanar:
Emmy
Jenny
Lina
Miksu
Cathrine
Märta
Elina
 
Kommer inte på fleer... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela