Tisdagen Den 6.8

Publicerad 2013-08-06 20:59:21 i Allmänt,

Har idag varit hela dagen med finaste Jenny. Minéa var ju förståss också med. Vi gick omkring på stan och babblade onödigt och roligt som förr, hehe. Vi gick omkring i butiker också, mest "krims" butiker. Fanns så mycket man kunde tnka sej att köpa.. Fast problemet är ju att jag inte skulle ha någonstans att lägga nånting. Kommer ju att här i Ekenäs en ganska lång stund så va e de nu att köpa någo hit och bara stå. Får vänta tills vi flyttar istället, hoppas bara jag är lika sugen på såna saker då ännu. 
Vi åt också glass och satt i stallörsparken och åt sallad i det fina soliga vädret. 
Jag köpte en ny väska idag också. Helt okej snygg. Den är svart, helt basic väska från Lindex. 
Jätte synd är att jag inte vet när jag kommer träffa Jenny nästa gång, hon far utomlands på resa (inte alls avundsjuk) sen skolan som är långt borta i Österbotten. Hoppas vi ändå träffas så fort som möjligt! Jenny är ju ändå en så viktig person i mitt liv :) 
Hade en super dag, tack Jenny! 
 
Åh, min telefon som nu har varit och fixas i över en månad har inte kommit ännu heller. Dom ringde därifrån äntligen idag och sa att det skulle kosta 200 euro att fixa den. Så nej tack. Nu hamnar jag köpa en ny telefeon sen igen. Kan inte ha den jag har nu, pappas någon gamla och dåliga.
 
Surpuppor båda 2?! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela