Sommar stuga, Bilskola och milin

Publicerad 2013-08-27 09:57:22 i Allmänt,

Veckan har gått så snabbt och jag har inte haft så mycket tid och ork att vara på datorn. Har varit så fint väder så man mest varit ute och njutit de sista dagarna. 
Har övat på teori provet ganska mycket under veckan och varit och köra varje dag. Vet inte om jag har nämt att jag har teorin över? Så nu kör jag bara varje dag en timme. Borde idag få veta när jag ska till halk banan? 
Är ganska insatt nu i körande, så borde väl gå ganska bra att få körkortet, hoppas jag.  

På Lördagen for jag o Minéa med Robins några släktingar till milin för att se när Robin svär faneden. Var ganska jobbigt för Minéa att vara där när det var så himla varmt, mycket folk, trångt och hon var trött. Så min tod där gick typ mest ut på att försöka underhålla henne. Så missade typ allt, hehe. Men verkade inte så roligt i allafall. Såg inte ens någonting när alla milin stod där, bara typ 1 och en halv människa (som inte ens var Robin). 
När det var slut så slapp Robin också bort därifrån. Vi for hem till mej(mina föräldrar). Alla var till stugan så jag lagade mumsig mat och Robin. Tyvärr var den tydligen så god att han blev så mätt att han somna.. Höh :D
 
 
 
På Söndagen for vi till sommar stugan. Vi hade det helt skönt där, allt var så tyst och stilla. Vi badade bastu, åt, simma och allt möjligt.
 
 
 
 
Robin var ledig till Måndagen, så då hann vi fara in till stan och göra lite ärenden. Vi hade lite KELA papper som måsta fixas. Robin for in för att fixa det, jag och Minéa snurrade omkring på stan. Sen hade vi lite tid att gå på stan med Robin också. Vi for på café tex. När vi kom hem fick Minéa leka med duplon som vi tog från vinden, det tyckte hon ju var gansak så roligt ! 
Jag for och köra klockan 16. När jag kom tillbaka for jag, minéa och robin till min mommo och hälsa på, måsta fara för att tacka henne för hon BETALAR MITT KÖRKORT!! Så snällt <3
Sen på kvällen for Robin tillbaka, just när Minéa somna mittiallt, hon var så trött. Får hoppas han slipper ut nästa det här veckoslutet också när pappa ska ordna kräftskiva ! 
 
 
 
 
Kanske inte världens bästa kvalite på bilderna idag, men har varit för att för att ta fram kameran nu när man har en vettig telefon.. Sp alla bilder e tagna me telefon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela