Party Light

Publicerad 2013-08-05 20:39:17 i Allmänt,

Idag hade min mamma Party Light. Emmy kom till oss före det börja så hon skulle hinna vara lite längre. Roligt hade vi! Sen började mammas gäster komma. Alla beundrade Minéa så mycke, hon bara log och charmade på alla. Vi bjöd på mini pizzor, bulla, choklad kaka, salta gurkor, kex, kaffe och limu. Allt va riktigt lyckad och hon som hade det och berättade om alla saker var riktigt trevlig. 
Har aldrig riktigt förstått mig på Party light förr, fast mamma har haft det måånga gånger. Jag älskar doft ljus, så jag blev ju lite sjuk på att köpa, men ville ändå inte slösa. Party Light sakerna är ju så himla dyra! Ivarjefall så köpte mamma åt mej ett doft ljus som dofta helt ljuvligt. Ganska starkt nog, men jag tycker om när det doftar stark. Det doftade lite som godis eller typ hubba bubba? Kan inte förklara.
Såg en ljushållare som var riktigt fin, mamma hade samlat ihop så mycket pengar där att köpa saker för att jag fick den fina ljus hållaren. Jej. 
På Lotteri vann både jag och Emmy ett par små doft ljus :)
 
Den här grejen fick jag, jej. Ganska tuff va?
 
haha, sötis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela