Kläder

Publicerad 2013-08-29 14:22:42 i Allmänt,

Tömde Minéas klädskåp igen på gamla kläder som har blivit för små. Nu finns det typ ingenting kvar.. Fast dom hä klädena ha hon ivf haft lite längre än hon brukar känns det som. Det ser så himla tomt ut så kanske man borde ta och fylla det lite igen. Vi ska antagligen med Robin o Minéa o shoppa nästa v slut, jej. Finns så himla mycke fina kläder åt små flickor! Tänk om det var lika lätt att hitta något åt sej själv som åt Minéa! Har kollat lite i förväg på butikers hemsidor vad det finns där. Samlade ihop lite klädplagg jag tänker lägga upp hit. Hitta så mycke så jag visar bara från 2 butiker H&M och Zara. Kanske senare lägger på andra :) Vill ha allt!
 
H&M
Zara
 
Usch, om halv timme och köra.. Heidå ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela