Bilskola

Publicerad 2013-08-12 20:15:28 i Allmänt,

Blev lite hastigt att fara till Bilskolan. Körde på vslute förbi där för att kolla när nästa lektion börjar, så råkade det vara på Måndagen! Alltså ida. Pappas tillstånd att lära mej köra hade gått ut, så vi tänkte att det ändå blir lättare att jag far till riktig bilskola och den här gången borde det väl ivarjefall bli gjort! Kan redan ha körkort om drygt 1 månad ! Så här går det snabbt undan. 
Minéa får vara hemma med sin mommo så länge. Kommer nu i 2 veckor hamna fara på ca. 2 timmars teorilektioner.. + Körlektioner sen nån dag också.
Känns ivarjefall bra att snart (hoppeligen) ha körkort så man slipper att fara lite längre vägar och så! 
Behöver ju det absolut också när jag far tillbaka till skolan så Minéa slipper till barnvakt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela