tråkigt

Publicerad 2013-04-04 16:07:00 i Allmänt,

Efter vår "resa" till österbotten är allt som normalt igen. Sitter med Minéa hemma och busar. De här dagarna har hon faktist varit extra snäll så vi har haft hur roligt om helst tillsammans! Blir kanske lite långtråkigt på dagen när hon far ut och sover, men jag klarar mej, får ju vila ut lite och göra ingenting eller se på Lie to me :) 
 
Hahah nej gud jag skrattade när jag ritade den här. Är kanske inte världens bästa på att rita på datorn men lägger upp den i varjefall, bara för att Minéa feida mej och sov för länge :D haha.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-04-04 18:17:57

nej jessus va söter bild x) visst kan du rita på datorn! du sku si mej xP ja har en perfect lösning på ditt tråkighets problem ;)

Svar: Hahaha nå int nu rikit :DD Du ritar nog jätte bra ;) Har du ;o
Emilia

Postat av: jennyy

Publicerad 2013-04-07 15:10:31

haha vittsi ja skratta när ja så denhär bilden, riktit typsikt dej att paintta ;D (haha, typ som när vi mobba siili o pönttis). o värst va minea ser ut att ha växt på fotona sen ja såg henne sist! :)

Svar: HAHAHA aijjuu :DD Nej gud. Jooo de ha hon nog gjort också! :)
Emilia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela