Saknar Er

Publicerad 2013-04-05 16:39:00 i Allmänt,

Oj så det är fint väder idag! Vi borde kanske ha farit ut och gå men ändå gjorde vi inte det. Fast sen var jag ute på balkongen istället en stund när Minéa sov. Har hunnit beställa nya kläder från H&M åt mej och Minéa också. Nu är det bara att vänta att dom kommer. Imorgon blir det Ekenäs efter kattona våra. Dom har varit där sen vi for till österbotten, usch hur jag har saknat dom! :(
 
Yhyy, saknar mina älsklings kisseflickor :( Men imoron får jag dom tillbaks <3
Hei hei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela