Kort om vad som "hänt".

Publicerad 2013-04-08 12:28:00 i Allmänt,

På Lördagen efter att Robin slutade jobebt for vi till Ekenäs efter kattona. Till mat åt vi tortillas, haha. men jag har faktist haft lite paus från det nu ;) Sen satt vi alla typ framför datorn eller något. På kvällen såg vi med Robin på film, det var en av de tråkigase filmer jag sett. Usch. 
På Söndagen när vi ännu var i ekenäs passade vi på att fara och överraska min fammo och min mommo. De blev jätte glada över vårt besök, vi hade också Vippe och Minéa med oss. Så kvällen gick väl mest ut på att sitta och diskutera med dom, sen var det dags att fara tillbaka till Åbo. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela