God Morgon!

Publicerad 2013-04-19 09:55:00 i Allmänt,

Skönt att äntligen fått sova någolunda! De 5 senaste nätterna har jag itne sovit nästan nånting, har varit massa saker som stört eller något när man försökte sova, jag som annars också inte somnar sådär jätte lätt. Tur så fick jag ivarjefall sovit inatt lite mer så man har kanske nya krafter. Det som var lite störande var att jag blev väckt redan klockan 6 i morse av katterna, de fick på något sätt upp sovrumsdörren, haha. Somna nog om igen sen.
Det är faktist konstigt hur ltie sömn gör mycket, känner mej nu helt jätte pigg, hoppas det hålelr hela dagen! Hinner också vila lite mer idag eftersom jag tvingade mig att städa lägenheten igår så nu finns det bara lite disk, skönt. Hoppas bara Minéa e snäll ;) Undrar vad vi hittar på idag när det är Fredag :) Snart ska jag fara o ta en bit kaka som Robin va duti o baka igår (: 
 

 
 

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2013-04-20 19:44:05

hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela