Kalas

Publicerad 2012-10-21 09:07:15 i Allmänt,

Igår var det då kalas som gällde. Jag, min bror och syster städade lägenheten, handlade och sen gjorde jag kakan färdig. Kalaset blrv helt bra alla hade trevligt. Nu är det Sönda så det är väl bara att slappa hela dagen samt disk
a all disk från igår... ska även läsa lite baby broschyrer för på tisdagen är det ju ultralju. bilden är på kakan jag bakade. innehåller drömtårtsbotten, banan, hallonsylt, vaniljkräm, hallon o marsipan. Dro den från eget huvud men helt bra blev den o alla tyckte om den
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela