Huh vilken dag!

Publicerad 2012-10-19 21:52:36 i Allmänt,

Huh, allt verka vara bra. Vi satt där jätte länge och var nervösa som bara vad och pratade allt möjligt, det var en massa frågor att svara på. Nu känns det här faktist verkligare än nånsin. Det var jätte konstit när jag lade mig i en stol och fick höra bebisens hjärtljud och det var bra. Både jag och min pojkvän kunde inte motstå ett leende. Vi talade omvad jag skall äta och vad jag inte skall äta. Ska inte äta lever, rått kött, murklor osv. O sen måste ja äta D-vitamintillskott o dricka mera mjölk. Vi fick massa broschyrer och papper att läsa. Efter besöket fick jag även ta blodprov direkt. Är ganska rädd för att ta blodprov men nu gick det så snabbt att jag inte hann bli nervös så det gick ganska så bra. Hälsovårdaren var som tur jätte trevlig och var inte på något sett och såg ner på oss för att vi var så unga, utan försökte faktist hjälpa oss. Vi fick tid till ultraljud på Tisdagen. Så nu går allt undan. Nu börjar jag faktist bli nervös! Snart gäller det. Vet inte riktigt hur jag skall reagera. Imorgon är det min pojkväns födelsedagsfest så då ska vi ju berätta allt åt våra förädrar..
 
Anyway, efteråt kom min syster och bror hit vi åt hamburgare och bakade lite kaka. Kakan är typ färdig fast jag får dekorera den imorgon så får vi hoppas att den blir bra! Sen har vi också imorgon städning framför oss... Usch.
 
Nu spela Sonic och little big planet! 
'
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emilia

Finlandssvensk 21 årig mamma till min älskade dotter Minéa. Är utbildad kock, men jobbar som närvårdare för tillfället. Är tokig i katter. Har 2 st kattsystrar, Lily och Lucy.På min blogg kommer det finnas lite allt möjligt som tankar, vardagen och säkert en hel del bilder. Hoppas ni trivs här! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela